27 maart 2009

Jippie, goed nieuws!

Een vermoeiende dag achter de rug, grotendeels toch.

Vanmorgen de kids naar school gebracht en dan wat huishoudelijke dingen gedaan, een rits gaan kopen en de grijze stof van zus geknipt. Wonderlijk ben ik in dit deel van de dag geslaagd binnen de tijd die ik voorzien had.

Broer gaan oppikken, snel geld gaan tanken en dan naar het ziekenhuis. Na een week afzien (miserie miserie miserie, zeiden de kids heel de tijd) mag hij uit het gips. De dokter die hem zaterdag gezien en onderzocht had, was tevreden. Het bedenkelijke barstje dat hij gezien had, was blijkbaar goed genezen en een verband gedurende de komende week is voldoende.

Op ongeveer een uur waren we terug en kon ik zus haar bloesje ook nog knippen. Daarna broer naar school en effe langs mijn beste vriendin.
Gezellig koffie gedronken en dan achter rode stof! Straks de gesneden delen stof stikken, de patronen voor het rode hemdje op mijn maat tekenen en dan hopelijk een rustige nacht.

Kortom een geslaagde dag en het relaas van het gips volgt nog, maar zus en papa hebben de pc nodig.

Greetz

Geen opmerkingen:

Een reactie posten