10 juli 2009

Super druk

Het is ondertussen vakantie, voor de kinderen toch.

Volgende week vrijdag begint mijn verlof en zaterdag vertrekken de kinderen op kamp met de jeugdbeweging. Tot woensdag. In die tijd hopen mijn vriend en ik zus haar kamer te ‘vernieuwen’. De muren krijgen een ander kleur, ze heeft een nieuw bed en een nieuwe kast die ingepakt staan te wachten tot ze weg zijn.

Met andere woorden, het worden drukke dagen. Mama werkt ijverig aan de kampverkleedkleren. Thema is smurfenland, dus ja, dat is effe puzzelen. Dinsdag gaan we verf kiezen voor de kamer. Wonder boven wonder is het lievelingskleur van roze naar paars gegaan, dus iets minder gedateerd. Uiteindelijk is ze al 7 ook.
Gisteren ben ik zo stilaan aan de valiezen begonnen. En aan het leegmaken van de kamer. Alles moet eruit, kamer moet volledig leeg zijn om snel en makkelijk te werken, en natuurlijk ook omdat het bed en de kast vervangen worden. Zuchten, zweten en puffen wordt het dit weekend, want ik wil echt wel verder doen. Liefst met hulp van de kids, maar ze kunnen niet met alles helpen.

Straks naar papa, smurfenkleren mee, want de muts moet nog gemaakt worden. Momenteel ben ik eigenlijk aan het werk, maar het gaat me niet. Ben moe, heb hoofdpijn, rugpijn, kortom, het lijkt een baaldag te worden. Straks me misschien toch maar op het werk thuis gooien, ik werk vandaag toch maar tot 12 uur.

Hopelijk heb ik dit weekend toch effe tijd om verslag uit te brengen. Aja, mijn voornemen is dat dit weekend de blauwe delen van de smurfenkleding klaar zijn.

Greetz

Geen opmerkingen:

Een reactie posten