18 maart 2010

Eindelijk wat kunnen bijbenen, ik zie het terug helemaal zitten!

Jippie, donderdag al. Straks op uitstap met de baas en morgen kan ik van thuis uit werken. Vanmorgen vroeg vertrokken naar school, op vraag van de kinderen met de fiets. Dus tegen dat ik naar het werk vertrok had ik al een kleine 7 km op de fiets gezeten. Het deed goed.

Gisteren heb ik eindelijk het verjaardagskado voor de dochter van een vriendin klaar gekregen, het meisje was op 23 februari jarig. Shame on me!

Mijn eigen tuniek (die ik normaal op nieuwjaarsdag ging dragen) is nu uiteindelijk ook bijna klaar. Nog andere draad op de naaimachine en dan het gespelde deel nog stikken. De rest is handwerk: knoop aannaaien, beleg vastzetten, zulke kleine dingen.

De broeken voor de slotact op het verjaardagsfeestje van zus zijn ook klaar geknipt, straks onder de machine om af te boorden en hopelijk morgen wa meer broekvorm geven.

Ow, zondag stoffenbeurs in Kortrijk. Mijn vaste partners laten me morgen weten wanneer we gaan, ik ben benieuwd (mijn vaste partners is een homokoppeltje uit de buurt, vree lieve mannen!!!)

Bon, ik ga hier nog wa verder werken en dan straks weg. Na het werk snel naar huis, fiets halen, want ik moet natuurlijk weer met de fiets de kinderen halen. Goede conditietraining, want lopen mag nog steeds niet omwille van mijn voet.

Groetjes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten