22 maart 2010

Maandagmorgen'

Goeiemorgen deze morgen

Gisteren was het een drukke dag. Redelijk veel werk verzet, verjaardagskado voor mijn vriendje in orde gemaakt (gelukkige verjaardag papa!). Vandaag wordt hij 35.

Dan naar de stoffenbeurs in Kortrijk geweest en als ik eerlijk ben, het viel wat tegen. Minder standhouders en ik vond gewoon mijn zin niet. Dus, al logisch gevolg minder geld opgedaan dan ik voorzien had. Niet dat dat erg is.

Dan de rest van de namiddag nog met het gezin bezig geweest, zelfs de speelkamer van de kinderen verder opgeruimd, daar zijn we nu bijna volledig mee klaar en ik ben echt wel blij met het resultaat.

Bon, ik ga de ochtendstrubbelingen in goede banen leiden en straks gaan werken. Misschien straks wel een foto van de lapjes (en waar ik ze voor wil gebruiken)

Groetjes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten