25 oktober 2010

12 maanden, 12 projecten

Door een dame die ik een beetje volg op haar blog kwam ik gisteren plots op het '12 maanden, 12 projecten' gegeven. Het leek me wel leuk.

Iedere maand wordt er rond een bepaald thema (bepaald door lootje trek) gewerkt. Het thema mag heel wijds geïnterpreteerd worden en het project dat gemaakt wordt mag nog wijdser zijn eigenlijk.

Gisteren ingetekend, dus viel ik eigenlijk nog onder het maandthema van Oktober 'Jong en Oud'.
Na effe logisch denken wist ik dat het haalbaar moest worden. Het oude voetbankje dat net zonder bovenstuk stond, moest toch nog heel dringend aangepakt worden.

Alles stond klaar, dus het kon niet anders dan lukken.

Bij deze ... het potenstuk is behouden, net zoals het weliswaar versleten stuk mousse op de plank. Voor de nieuwigheid en vooral omdat de kinderen er graag op zitten, is het zitdeel opgewerkt met wattine en het kreeg natuurlijk ook een nieuw stofje.
Dus een oud meubelstuk kreeg een verjonging en kan weer een tijdje mee in ons interieur. Btw, de kat zag dat het goed was

Greetz

Geen opmerkingen:

Een reactie posten