30 januari 2011

Finally, the photos!

Een drukke, drukke zondag...

Wat breekwerk in de keuken, als voorbereiding voor een nieuwe kraan en ik ben eindelijk begonnen (GO ME!) de lintjes en bandjes en kantjes die ik gekregen heb na het overlijden van mijn grootmoeder te sorteren. Lastig, langdurig werk, maar daarom niet minder nuttig.

Maar nu, de beloofde foto's van de gepersonaliseerde kussens:


Van Kian is het logo van Wacht eens even. Hij voelt zich ondertussen te oud (hmmm) voor de meeste reeksen van Studio 100. Shakira heeft een zwak, een grote boon voor Amika (vooral voor Niels Destadsbaeder dan). Mijn Tazke is overduidelijk en die zwarte tussenin is een vriendendienst.
De geur van verse cake dringt ondertussen door in de woonkamer. Morgen moet zus een gedichtje opdragen en daarvoor heeft ze taart nodig, hoewel een cake de klus ook wel zal klaren. Na het avondeten (als de lego van de grote tafel verdwijnt) ga ik nog een beetje tijd doorbrengen aan de naaimachine, de resultaten daarvan komen later deze week...
Greetz

1 opmerking:

  1. Leuk borduurwerk!! En veel plezier voor je dochter morgen op school!
    Groetjes van Trudis

    BeantwoordenVerwijderen