20 januari 2011

Joehoe, de strijkmand kan terug toe!

Effe muisstil geweest, maar dat lag aan de rug. Een week thuis geweest door lage rugpijnen en dus ook een ganse week nauwelijks iets kunnen doen, zelfs moeite gehad met het noodzakelijke.

Na enkele kine-beurten is er toch wel beterschap en ik ben ook bezig met bijbenen in het huishouden. De 2 overvolle wasmanden zijn reeds herschapen tot een strijkmand die terug kan sluiten. Hopelijk lukt het me om vanavond de rest ook weg te werken.

De kinderen zijn engeltjes (soms). Maandag hebben ze toen ik naar de kinesist was niet alleen braaf geweest (vermoed ik toch), maar hebben ze ook de wasmanden die stonden te wachten op manskracht om ze naar de bovenverdieping te brengen weggebracht, mijn zoontje (broertje dood aan helpen in het huishouden) heeft de benedenverdieping gestofzuigd en zus heeft gezorgd dat de tafel afgeruimd was en afgeveegd. Met als gevolg dat ook de huistaken klaar waren toen ik terug thuis kwam! Echt een leuke verrassing!

Maar ik loop nu massaal achter. Op 10 in 2011 zijn al veel lijstjes die al afstrepingen hebben en ik moet er nog aan beginnen. Damn...

Vanavond zal het dus huishouden worden, heb nog te veel achterstand, maar het wordt (hopelijk) een creatief weekendje!

Greetz

1 opmerking:

  1. Hoi Tazzy,
    Leuk dat je op mijn blog reargeerde! Ik ben nu even aan t snuffelen bij jou! Leuke dingen heb je gemaakt hoor, ik ga nog even verder kijken...
    Groetjes van mama lieveheersbeestje.

    BeantwoordenVerwijderen