22 januari 2011

Weekend relaxen helpt!

Gisteren een drukke, veel te drukke dag, maar vandaag rustig. En het helpt!

Ondertussen zit de nieuwe rits al in de trui van broer en ben ik eindelijk begonnen aan de afwerking van de gepersonaliseerde kussens. Dat van zus is al klaar en dat met het logo van de zaak van een vriend ook. Nu nog dat van broer en het mijne. Liggen al klaar btw, op maat geknipt, enkel nog onder de machine steken.

Ze hadden al klaar kunnen zijn, maar het ventje heeft er een stokje voor gestoken, in de vorm van een zwempartij dan nog. De kinderen waren dolenthousiast.

Dus vanavond werk ik de 2 resterende kussentjes af, morgenavond of zeker begin volgende week volgen de foto's en mag ik het eerste wensje op mijn lijst afstrepen.


Greetz

1 opmerking:

  1. Hoi Tazke,

    dank je wel voor je reactie op mijn blog (give away). Zat even met een brok in mijn keel toen ik je reactie las. En nu zie ik de foto op je blog en het lijkt me heel erg moeilijk wat je hebt meegemaakt. En zo een hanger zelf maken met je echtgenoot in gedachten is zeker goed te doen met de kids. Het idee komt uit een boek van Eline Pellinkhof. Het zijn kleihangers gemaakt met zelfdrogende klei. En de bovenste ster is gehaakt. Als je wilt kan ik wel even kijken of ik informatie (links) kan vinden die je verder kunnen helpen.

    Dank je wel dat je me volgt en ik doe dat bij jou ook ;).

    Groeten Nicole en hou mijn blog in de gaten. Wie weet is de hanger wel voor je gemaakt ;)

    BeantwoordenVerwijderen