21 februari 2011

Goed nieuws weekend!

Heb dit weekend vernomen dat mijn nicht en mijn achternichtje allebei zwanger zijn. Ik heb wel meerdere (achter)nichtjes en dito neven, maar deze liggen met net iets nauwer aan het hart, al hoor of zie ik ze niet echt vaak.



Dames, allebei nen dikke proficiat!



Omdat mijn achternichtje, een uitgeweken Vlaming die in Nederland haar grote liefde vond, vroeger (en nu miss ook nog wel) als een zusje was dat ik nooit had, ben ik ijverig aan het brainstormen en ik broed lekker op kraamideetjes tegen dat het zover is (de Nederlandse sfeer rond geboortes heeft me al altijd doen watertanden). Maar het zal nog wel een tijdje duren hoor, want beide dames zijn pas 5 weken ver.



In ieder geval een leuke, deugddoende zwangerschap toegewenst aan allebei en aan de respectievelijke partners en aan de grote broers!



Greetz

Geen opmerkingen:

Een reactie posten