21 februari 2011

Werken aan diepvrieskoken

Eerste poging om een weekmenu te maken dat een week overstijgt. En het hier plaatsen, zodat ik echt wel een stok achter de deur heb.



Die tomatenballekes, da zijn dus gewoon balletjes in tomatensaus

De WOK is met kippeblokjes en met alle mogelijke overschotjes groenten die de kinderen al dan niet graag lusten.

Die 2 dagen hebben we al gehad en die zijn goed verlopen. Gisterenavond heb ik de wortelstoemp uit de vriezer gehaald, want die was al vrijdag gemaakt (kwestie van de drukte op maandag wat onder controle houden).


Vanmorgen ook de Engelse jachtschotel laten ontdooien, want morgen wordt het een heel lange werkdag en het ventje zal met de kids rond zich voor het eten moeten zorgen. Opwarmen alleen, dus dat zal waarschijnlijk wel geen probleem zijn



Woensdag (of als ik morgen na het werk nog puf heb) maken we weer voor enkele dagen klaar. Ik hoop voor het weekend tot volgende week woensdag te geraken.



Oja, voor de geïnteresseerden, de worst-bloemkoolschotel en de courgettelasagne komen uit een van de boeken van de Colruyt. De rest heb ik de recepten wel van en moest er iemand ze willen, geef je maar een seintje dan post ik ze wel.



Greetz

1 opmerking:

  1. Toch een fantastische uitvinding die diepvriezer hé! Bij mij gaan er ook altijd ballekes in de tomaten saus en spaghettysaus in grote hoeveelheden in. Altijd makkelijk wanneer je een drukke dag voor de boeg hebt.
    Groetjes en geniet van je week!

    BeantwoordenVerwijderen