12 maart 2011

Vanalles ineens...

Help, het was veeeeeels te druk!
Maar ondertussen zijn de eerste carnavalskleren een feit. En al 2 keer gebruikt...
Ondertussen heb ik er ook een opleiding borduurmachine opzitten... Onverwacht werd dit mijn opdracht voor februari van 12m12p. Thema was tuin.
De kinderen hebben intussen een weekje vakantie achter de rug...
Mijn ouders, broers en bij behorenden werden weer eens met ons bezoek verblijd...

Kortom, dit alles in combinatie met werken, kinderen, hobby, verjaardagen en zo verder maakte het toch wel heeeeeeel druk.


Hier de foto's:
In deze volgorde, het kleed en wij, alledrie samen, vertrekkensklaar voor de stoet van school.
Mijn creatie van de opleiding. Dit moet dus nog een boodschappentas worden, maar in alle geval, de creatie is er al. Dit is dus het eerste deel al van mijn opdracht van 12m12p van februari, ja hoor, nu al! Het verwerken tot een tas volgt zo snel mogelijk, maar door de aanhoudende drukte durf ik er geen datum meer opplakken.
Straks nog foto's van het net voorbije verjaardagsfeest van zoonlief, eerst de kinderen de badkamer onveilig laten maken

Greetz

1 opmerking: