23 mei 2011

Effe tussendoor...

Na enkele moeilijke weken (emotioneel nogal belastend en dan nog de werkdruk of het drukke werk, je mag zelf kiezen) begint er eindelijk weer een planning in te komen.

Ik ben bezig met enkele projectjes die ik heel graag zo snel mogelijk afgehandeld wil zien. Voor mijn eigen gemoedsrust, voor het opgeruimde gevoel in mijn todo en in mijn woonkamer, ...

Ik ben bezig aan:
- amsterdamtas
- projectje 12m12p tuin
- projectje 12m12p recyclage
- projectje 12m12p voor de mannen
- enkele punten op mijn 10 in 11 lijstje
- zakjes voor op mijn werk

Kortom, ik kan me zeker bezig houden. Vanavond wil ik er echt invliegen, liefst met hulp van mijn kastaars. Ik plan een huishoudelijk avondje tot rond 18.30 - 19.00 en dan maken we er een creatiemaandag van. Ik kan nog effe door als de kinderen gaan slapen, maar ik wil echt wel enkele dingen van mijn todo lijst schrappen.

I'll keep you posted!

Greetz

PS: Ja, ik weet dat ik enorm achter loop met 12m12p. Volgens mijn geheugen staan de projecten van fabruari, maart en april ertussen. Voor mei heb ik echt nog niets kunnen verzinnen.

1 opmerking:

  1. Nou, succes! Het is heel wat en idd. kan me voorstellen dat je het liefst zo gauw mogelijk klaar hebt!!!

    Groetjes van Christien

    BeantwoordenVerwijderen