31 mei 2011

Leuke vooruitzichten...


Dinsdag en laatste werkdag deze week. Donderdag communiefeest en vrijdag gaan we met het ganse gezin naar de Meifoor in Brugge. (verminderingsdag, dus dan is het toch iets beter te verteren op financieel gebied)

 

Maar wat is er de afgelopen week allemaal geweest?

De Meninatas is klaar, de Amsterdamtas ook (ik zocht inspiratie bij eloleo).

Mijn eerste deel van het project van april (12m12p) is afgeleverd, wegens hoogdringend, maar het tweede exemplaar ligt klaar om afgewerkt te worden. Het tweede deel van het project, daar ben ik ook mee bezig.

Het maartproject van 12m12p heeft al een getekend patroon, de benodigheden liggen klaar, dus dat staat echt werkensklaar.

Voor mei blijf ik op inspiratie wachten (en we zijn dn al de 31ste).

 

Voor 10 in 2011 hou ik de stand van zaken bij op de aparte pagina, dat schrijft makkelijker mijn bevindingen en de resultaten komen hier toch wel langs.

 

Deze post is de eerste mailpost, eens proberen of dat lukt. De reden waarom ik het zo wil doen, komt later wel.

 

Greetz

Geen opmerkingen:

Een reactie posten