29 augustus 2011

Een andere maandag dan gepland...

Maar wel heel nuttig geweest.
Vanmorgen aan het eten begonnen, voor de allereerste keer maakten we varkenswangetjes. Een probeersel door een colli in de plaatselijke vleescentrale. Het was lekker!




Daarna waren ineens, na al die tijd, de gordijnen van zoonlief klaar. Ze hangen omhoog en hij is meer dan tevreden.

Eigenlijk wilden we naar de jaarmarkt van Waregem Koerse gaan, maar de boer aan de overzijde van straat reed zijn patatten uit en zoals zo vaak bleven er redelijk wat liggen. Net voor hij vertrok, zei hij nog dat als we zin hadden, we maar moesten rapen. Dus kindjes en mama andere schoenen aan en dit is het resultaat. Let ook op de 3 lege emmers die opa en oma al gekregen hebben.
   

En nu net, voor het avondeten, bij wijze van ontspanning heb ik nog snel een pennenzak voor zusje gemaakt. Kortom, het was een nuttig dagske


Bon, het was nuttig, er werd veel gedaan, maar nu ben ik wel aan een avondje rust toe. Morgen komt nog een dag ...

Greetz

2 opmerkingen:

  1. O, ik wist niet eens dat er een jaarmarkt is in Waregem. Dat probeer ik te onthouden tegen volgend jaar zunne want daar ga ik hééééél graag naartoe. Is dat dan altijd op de maandag van de koers?
    Bini

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad, de maandag van de koers. Meestal ben ik dan aan het werk, maar dit jaar verliep het een beetje anders (baas zit in buitenland).

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen