11 augustus 2011

Eindelijk vooruitgang op overgordijnvlak

De overgordijnen zijn al een tijdje een uitstelpost. Voor al die van de zoon. Hij wou, al enige tijd geleden, spiderman gordijnen. Nee mama, niet zulke van de winkel, maar met rood en blauw en grote spinnen erop. Kortom, hij wou dat mama ze zelf zou maken.

De panelen waren al een tijdje klaar, de spinnen werden geknipt en toen zakte de moed me in de schoenen. Ik zag er geen doen meer aan. Tot ik de laatste update van 10 in 11 maakte, die gordijnen moesten en zouden klaar geraken voor mijn verlof (ik heb dus nog een week ongeveer).

De eerste spin staat erop, is vastgestikt en goedgekeurd. Zo dadelijk de tweede spelden en hopelijk vanavond onder de machine steken. (wat ik dacht dat dagen in beslag zou nemen, was te doen op een anderhalf uur). Dus heel misschien zijn ze klaar om de zonnewering en lussen aan te hangen voor het weekend al, ik kan er alleen maar op hopen.

Oh, en terwijl ik toch bezig was, heb ik de overgordijnen van zus ook afgeboord. Papa zorgt nog voor de 'buizen' en dan kunnen die ook afgewerkt worden. Nee, nog geen foto's, ze moeten eerst helemaal klaar zijn, maar ik zie het terug zitten!!!

Greetz van tussen de overgordijnen

1 opmerking: