1 augustus 2011

Productief weekend.

Het is gelukt, mijn uitdaging voor juli geraakte op tijd klaar. Foto’s volgen zeker in de loop van de week. Mijn Juli-projectje (12m12p) raakte eveneens klaar.


Het thema was thuis, en inderdaad, in juli was is nog thuis, ik had nog geen vakantie, behalve enkele dagen samen met het ventje, maar dat is bij ons nog iets anders (hoewel we het geen naam geven). Omdat ik pas eind augustus met verlof ben, besloot ik als thuis de verlofvoorbereiding te nemen. Ik maakte dus een strandtas en een picknicklaken. Die zijn allebei klaar, maar ook hier weer foto’s volgen.

Ondertussen zijn we augustus en staat er een nieuw project voor 12m12p op het programma (thema deze maand is vakantie!). Het klopt wel he?

Ook de augustusuitdaging van kleding wil ik niet aan me voorbij laten gaan. Maar omdat ik in het kader van vakantie aan zon, zee en strand dacht en omdat ik voor augustus een model uit de Ottobre Woman wou maken, ga ik ze wel koppelen. Dus het zal een en hetzelfde project zijn dat ik 2 keer gebruik. Moest ik tijd over hebben, kan ik nog wel andere dingen maken vermoed ik, maar er ligt ook nog een berg verstelwerk en enkele onafgewerkte dingen die aandacht vragen. Bij deze ga ik dus een klein beetje vals spelen.

Bon, dat was het voor nu. Mijn middagpauze zit erop, mijn patroon is getekend en ik ga vanavond met heel veel enthousiasme naar het zevende knoopsgat. Voor gegadigden, iedereen is welkom.

Greetz

Geen opmerkingen:

Een reactie posten