12 september 2011

Back to normal

Het heeft enkele weken geduurd, maar nu gaan we terug naar een normale weekindeling.

Na enkele bezoekjes aan mijn broers en ouders (zonder kinderen) en een weekje thuiswerk bij gebrek aan de baas zou vanaf nu alles terug 'normaal' moeten verlopen. Ik hoop het uit de grond van mijn hart, want het gebrek aan routine en regelmaat begint me parten te spelen.

Ik heb een hele resem werk bij gekregen (maar ik kan er nog niet aan beginnen, want ik heb essentiele onderdelen bij mijn ouders vergeten). Ik heb ook enkele patronen getekend en geknipt terwijl ik daar was. En ik heb stof gevonden voor de dochter haar vestje. Hoop dat ze het ook nog leuk vind, want ze heeft het tot nu nog niet gezien.

Dus we vliegen erin, want er staat ons veel te doen de komende dagen

greetz

Geen opmerkingen:

Een reactie posten