21 oktober 2011

Vrijdag, yihaa!

Het was gisteren interessant. Het was in vergelijking met enkele vorige keren eenvoudig, maar daarom niet minder mooi. In de aanloop naar de cursus heb ik mijn puntje borduurmateriaal van 10 in 11 afgewerkt, dus die mag ik weer doorstrepen.


Ik maakte een zakje voor de klossen spoeldraad, zwart en wit en een zakje voor de spoelen, ook zwart en wit. Daarna voor de hoepels (die mijn ventje tafels blijft noemen) Gisteren de nieuwe verpakkingen geprobeerd en het is toch wel praktisch werken hoor.

En dan de sjaal, eentje zoals ik er nog zal maken... Helemaal mijn ding, eenvoudig, maar speciaal door zijn eenvoud. De uiteinden moet ik nog een beetje bijwerken, denk met zwart biais. Maar voor de rest moet er niets aan gebeuren en ... ik doe hem zo dadelijk aan.

Aan alle mensen die meelezen en in een jeugdbeweging zitten, veel plezier op jullie dag van de jeugdbeweging!

Greetz

Geen opmerkingen:

Een reactie posten