21 maart 2012

Mooi weer vandaag...

Ik heb nog niet echt veel tijd gehad om ervan te genieten, maar het zonnetje op de ramen doet ook wel deugd. Het is enorm druk, werk, school, thuis, kortom, geluk dat het mooi weer is, want somber weer zou het zeker niet aangenamer maken.

We zijn net terug van ons jaarlijks uitje naar 'Dwars door Vlaanderen'. Het is een soort gewoonte geworden, de wedstrijd passeert in het dorp en de kinderen (en ik) vinden het leuk. Iemand herkennen is meestal niet makkelijk, omdat de renners nog niet lang onder baan zijn en dus nog allemaal samenhangen.

Daarom eten we vandaag later, broccolischotel staat in de oven. Kinderen spelen nog even buiten. Ik heb zin in een luie namiddag. Wie doet er mee??

Greetz

1 opmerking:

  1. Wonen wij in hetzelfde dorp?????????
    Ik wist daar nu niks van si!
    Zal wel weer aan mij liggen zeker?!!!
    Bini

    BeantwoordenVerwijderen