24 mei 2012

Donderdag en nood aan instant energy boost

Ik dacht dat de week rustig van start zou gaan, maar dat was buiten de leerkrachten van de tweede graad op school gerekend. Er zijn spullen verdwenen die ze nodig hebben voor de bosklas (oja, detail, ze vertrekken komende maandagavond) en of ik die eventueel alsjeblief nog ergens tussendoor kon maken, zodat ze toch meekunnen. Gelukkig viel het mee, sjaaltjes die gewoon afgeboord moesten worden. En maar 30 per kleur, gelukkig waren het dan maar 2 kleuren ook. De foto's heb ik nog niet, want het tweede deel van sjaaltjes ligt nog thuis (vergeetkop he, zoals altijd).

Zaterdag communiefeest aan de kant van het ventje. De kleding is nog bijlange ni gekozen, alle, toch ni voor de kinderen, want die lange broek die voorzien was, zal waarschijnlijk wel te warm zijn. Dus gooien we de ganse boel nog snel om. Mijn rok is klaar. Die foto volgt ook.
Het cadeau is nog ni klaar, zowel de eerste communicant van komende zaterdag als zijn broer van 2 weken geleden (vormsel dan wel) krijgen een handdoekenpakket. Van de 4 handdoeken zijn er al 3 klaar, dus er is hoop. Dat is voor vanavond af te werken.

Sebbiet ga ik met mijnen baas gaan eten. En dan wat wandelen, op mijn vraag, want het zonnetje zit uit. Ik zou eigenlijk liever met baas en al gaan fietsen, maar het is al een tijdje geleden dat we de tandem nog van stal gehaald hebben en als ik eerlijk ben, zie ik er toch wel wat tegenop. Misschien volgende week ...

Maar ja, eerst het werk nu, dan de rest en de foto's, beloofd, erewoord!

Greetz en geniet van het zonnetje

1 opmerking:

  1. je hebt nog een druk programma, maar energie zat, dus dat komt allemaal wel in orde zo te zien! ;-))

    BeantwoordenVerwijderen