19 oktober 2012

Busy busy busy

Ik ben weer een tijdje druk geweest, dus nu eindelijk de updeet!




Ik maakte een grabby-bal. Ik begon er aan tijdens het Open Atelier en werkte hem nadien af. Tot hij klaar was, kon niemand echt zeggen wat het ging worden, maar het resultaat is leuk en mag mijns inziens gezien worden.(foto volgt)



Mijn broertje en zijn echtgenoot maakten een reisje (naar Amerika), kwamen anderhalve dag te laat terug en hadden mee wat ik als hartewens geuit had eer ze vertrokken. Ik moet toegeven, de koffie smaakt nu nog lekkerder.














Vorig weekend (we komen al dichter) gingen we met de kinderen naar een speelgoedwinkel omdat 2 acteurs van Elfenheuvel daar zouden aanwezig zijn. Mijn vriend ging mee, enthousiast om Saartje te zien. Maar die was ziek en werd vervangen, tot grote vreugde van mijn oudste door Kyan. Het was een leuk moment en het enthousiasme van de acteurs was fantastisch. In tegenstelling tot vorige zomer in Plopsaland was er nu wel tijd voor een babbeltje en een foto (of meerdere). En broer? Oh, die heeft een heel speciale foto met de acteur en nog een veel speciale handtekening!



Greetz

1 opmerking:

  1. ik ben ook dol op leuke koffiemokken!
    En hoe leuk voor de kids die ontmoeting! groetjes, Hilde

    BeantwoordenVerwijderen