30 maart 2014

Dagen zonder zagen deel 4

Ok, donderdag nu. Opeens ging het beeld van de tv uit, ook internet liet het afweten en de telefoon ook. Blijkbaar hadden wij nog geluk, want in een groot deel van de gemeente viel ook de electriciteit weg. Genoeg tijd om te denken over wat er me gelukkig kan maken, waardoor ik een lach niet kan bedwingen. Maar dan was het bedtijd en kon ik niets posten bij gebrek aan internet. Daarom dit inhaalmanoeuvre:


Dit maakt me altijd gelukkig, al moet ik er een ganse koffer aan materiaal voor volladen. Gaan we voor een halve dag naar het ventje, dan gaat mijn trouwe vriend mee. Soms enorm goed uitgerust, op de foto (was in de winterperiode) iets meer aan de kant omdat de oudste op de grond wou spelen. Maar die machine, dat is mijn heel echte verslaving

Greetz

Geen opmerkingen:

Een reactie posten