9 november 2015

Een dagje boekenbeurs

Op een normaal gesproken vrije maandag en dat in gezelschap van de baas.

Het werd een zware dag en ik zou uitzonderlijk de kinderen niet zien, die logeerden bij mijn vriend thuis. Aangezien de trip naar Antwerpen toch ook niet heel even duurt en de geplande activiteiten tot 18 uur gingen duren, was de trip om langs te komen niet echt nuttig. Auto's rijden namelijk ook niet op water.

Zo gezegd, zo gedaan, we overleefden een heenreis van meer dan 3 uur. Er waren seininrichtingsproblemen in een van de stations waar we langs moesten en dat zorgde voor de nodige stilstand en afschaffingen en overstappen en ga zo maar even door.

Een beeld van de boekenbeurs volgt hierna:


Een van mijn lievelingsauteurs, Pieter Aspe. Innemende persoonlijkheid!

Ons aller Piet Huysentruyt. Ondanks alles wat er de laatste tijd gezegd en geschreven is, viel hij supergoed mee. Toffe babbel gehad


 Annemie Berebrouckx, minder gekende dame, maar haar creatie is bij alle kleinere kindjes wereldberoemd. Zij is de geestelijke moeder van Jules. Ook al zo een innemende dame

Ook de gesprekjes met andere auteurs, waarvan ik dan geen foto's nam, waren echt wel de moeite. De boekenbeurs was helemaal de moeite (wel vermoeiend, en mijn voeten kunnen dat beamen).

De grootste ontdekking die ik echter deed op de boekenbeurs (of eigenlijk vooraf, want ik ging op zondag al op zoek naar wat er allemaal te zien en te horen was), was deze jongeman: Baked Louie's. Ik vond zijn blog hier en viel bijna van mijn stoel. Op zijn leeftijd al zo ijverig aan het bakken, dat moest ik eens van dichter bekijken. En zo geschiedde. We kwamen voorbij de stand, maakten kennis, kochten het boek, lieten het signeren en het zal onder de boom verzeilen voor mijn kleine keukenprinses. Louie is een spontane jongeman en hij weet heel goed waar hij over praat. Bezoek zeker eens zijn blog en probeer eens iets uit, wij deden dat ook al en het is echt de moeite


Selfie moment, soms ben ik echt even jong als mijn kinderen (mentaal dan toch)


Greetz


Geen opmerkingen:

Een reactie posten