8 november 2015

Regenboogtaart

Enkele weken geleden keken we hier naar 'Heel Holland bakt'. De dochter was dadelijk verkocht toen ze de miniontaart zag passeren. Het zag er leuk uit, maar wel niet zo simpel en volgens ik vermoedde, zeer bewerkelijk. Maar toch probeerde ik het eens uit, terwijl de kinderen op school zaten, want ik wou toch wel iets deftigs op tafel toveren.

We begonnen met de biscuit voor de verschillende lagen:


De volgende stap paste goed bij de aanloop naar Halloween. Ik voelde me echt een heks die rare brouwels maakte. De paarse biscuit was niet zoals ik hoopte, maar zoals ik zei, het was proberen



En dit was het resultaat toen ze uit de oven kwamen:



En met de botercreme errond. Zeker niet perfect, maar het was wel super lekker!



Voor herhaling vatbaar, maar niet dadelijk. Er stond nog eerst iets heel anders op het verlanglijstje, maar daarover later meer...


Greetz

1 opmerking: